Panie Michale i wszyscy patrioci

W latach osiemdziesiątych gdy otwierałem własną działalność gospodarczą po zaopatrzenie jeździłem do Poznania tam często czekałem w kolejce na dostawę,któregoś razu zaczęliśmy dyskutować na temat – dlaczego władza tak bardzo gnębi przedsiębiorców? wtedy odezwał się dziadek właściciela hurtowni mówiąc bo to nie polska władza tylko żydowska!!
Trochę zaskoczeni zaczęliśmy zadawać pytania a dziadek odpowiadał między innymi mówi w latach przedwojennych miałem sklep kolonialny i bardzo ciężko było mi go utrzymać bo żydzi zorganizowali się blokując całkowicie moją działalność i nie tylko moją potem podawał szczegóły jak to robili a na zakończenie dodał nie chciałbym żeby to się powtórzyło nie chciałbym dożyć czasów jak tu wrócą do Poznania!!! nie wrócą powiedziałem, wrócą wrócą oni są jak perz choć byś go wyplewił do zera to i tak na drugi rok odrośnie!!! Dziadek już nie żyje natomiast my na własnej skórze odczuwamy ich obecność ich rządy w Polsce Zlikwidowali nam wszystko przejmując władzę nad nami. teraz cała władza jest w ich rękach, rząd prezydent itd. Pan Piotr doskonale wie co robi, dlatego powinniście z nim trzymać.
Sprawa likwidacji Polskiego rolnictwa jest jasna – należy zlikwidować Polską żywność aby zrealizować plan NWO. Trucizna sprowadzana z CETA robi swoje do tego te opryski z samolotów!!! W zasadzie czas naszego istnienia jest już określony, chyba ze Bóg się obudzi!!!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz