korona wirus

Z każdej sytuacji staram się wyciągnąć pozytywne wnioski, tak samo z obecnej „pandemii” Gdy tłumaczyłem znajomym i nieznajomym że nie ma w Polsce żadnych partii jest tylko okupant i jego mistyfikacje nie chcieli tego słuchać, jedni odwracali si.ę i odchodzili, inni mówili co chcecie przecież sami wybraliście PIS!! Po pewnym czasie wracali do swoich dawnych poglądów. No cóż rzeka płynie powoli trzeba czekać aż zaczną myśleć. Kiedyś tłumaczyłem napotkanemu człowiekowi że będziemy chorować, i pokazywałem chmury tłumacząc, widzi pan te smugi? to są trujące opryski z samolotów , popatrzał z niedowierzaniem i tak żeśmy się rozeszli. Po paru miesiącach słyszę jak ktoś mnie woła, panie, panie ale żeś mi pan nagadał, teraz codziennie rano patrzę w niebo!!! Trzeba czasu aby ludzie zrozumieli co naprawdę się dzieje. Teraz w związku z tą tzw pandemią wszystko staje się proste już nikt nie wątpi kto nami rządzi, szkoda tylko że tak długo trwa reakcja, na przykład Policji w nazwie Polskiej że na to wszystko tak słabo reagują prawnicy!! itd

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz