Stracone złudzenia?

Ostatnio przebywałem w towarzystwie rodzin konfidentów, oczywiście niejako zmuszony, i zauważyłem ciekawe zjawisko otóż, 16-20 letnia młodzież ściśle ze sobą współpracowała, krótkie rozmowy w małych grupkach, i szybkie rozejście się wyglądało to tak jak by ustalali działania. Zwróciłem na te zachowanie uwagę dlatego że w przeszłości miałem do czynienie z wysyłanymi do mnie dziećmi aby sprawdziły co robię a po chwili przylatywały z lizakami. Postanowiłem wypytać się za co mają lizaki a dzieci jak to dzieci wszystko mi opowiedziały Zrozumiałem że ta młodzież wychowywana od dziecka w ten sposób, pozbawiona wszelkich zasad moralnych, z całą pewnością nie rozumie swojego haniebnego postępowania. Czy w przyszłości będą walczyć o Niepodległość naszej

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz